Get back up when it knockes you down

Söndag, 12 Juli

Jag är verkligen helt slut! Sitter här just nu & måste röra på mig hela tiden för att inte somna, haha. Om två timmar ska jag vara tillbaka på jobbet igen, känns ju härligt... Fast ändå helt okej, med tanke på att jag inte jobbar helg på sju, ja sju veckor sen. Så jag är ändå ganska nöjd :)

Imorgon är det mycket som händer! Jobb, jobb jobb & sen Danmark. En snabb visist, vi får väl se hur det blir men jag gissar på bra :)   Så jag kommer vara tillbaka på onsdag. Skönt att komma iväg från allt lite..

Så himla skönt att ha saker inplanerade nu inför semestern! Nu är det nedräkning, jag & en på mitt jobb som går samtidigt går & längtar, haha. Som det ser ut nu ska jag hinna med Ullared, Sthlm, landet såklart & USA. Sen massa andra saker också! Lite beror ju på mitt lilla rosa kort med. :)

Nu har jag verkligen inte tid för detta, måste plugga mer teori, duscha, städa, packa & äta lite innan jag ska tillbaka till jobbet! En del med andra ord, haha. Dags att sätta igång! Jag prioriterar teori & dusch högst :)

Är förresten sjukt sugen på jordgubbar doppade i vit choklad! Det låter inte så jätte gott men det kan jag lova att det är! Vit choklad är inte gott att äta annars men tillsammans med jordgubbar? Oslagbart!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0