I get this feeling

Lördag, 04 Juni

Idag är jag ledig! Så himla skönt, alla helger borde vara lediga.. Jobbade i alla fall igår & då fyllde min gubbe 90 år :)  Så vi hade kalas & grejer. Jag gjorde honom lite fin, med skjorta & slips. Kan lova att han var himla söt!

Var hemma hos Cinna en sväng innan, så träffade även lilla Felicia :)  Vääärldens sötaste! Hon fick sin kanin idag, haha. När den kom blev hon heeelt galen men sen blyg, vågade inte klappa den i början. Men sen så! Hoppe hare heter den, haha. Hon var söt i alla fall, visade kaninen maten & vattnet & sa -varsågod kanin. Fick en myskram innan vi åkte med :)

Nu ska jag snart börja göra mig iordning, ska nämligen ut på galej ikväll. Haha, nej nu ska jag inte ljuga! Men ska ner till Piren & äta med Danni som kommit hem från Kreta. Ska bli riktigt kul att träffa henne igen, vi har nog en hel del att berätta båda två. Sen efteråt får vi se vad det blir, om vi går ut en sväng & kikar eller hur det blir? Trevligt i alla fall  ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0