I've been so lost

Torsdag, 16 Juli

Jag har ingen koll vad det är för datum, ändå skriver jag på medicinlistor flera gånger per dag, haha. Grattis till mig :)   Jag får skylla på att det snart är semester, bara imorgon kvar! Ska bli så sjukt skönt, jag längtar verkligen.. Ska försöka hinna med allt jag vill med, det är så mycket jag vill göra men räcker tiden till?

Lyssnar på Rihanna - Take a bow nu. Den känns verkligen som en låt jag kan relatera till. På lite olika sätt, till olika människor. Bra är den i alla fall, jag har hakat upp mig lite på den just nu :)  You're only sorry you got caught...

Imorgon ska jag börja min semester att fixa till håret! Kan det börja bättre? Tänka köpa med mig något gott hem sen med, wok & co eller något. Ska bli skönt att bli lite ljus i håret igen, var nog 2 månader sen sist? Sen ska solen i USA få göra sitt med. På kvällen blir det ev. Harry Potter, haha. Jag kan nog vara en av de få i min vänskapskrets som vill se den!

Danni hämtade upp mig idag efter jobbet & så åkte vi ner till stan. Jag hann spranga in på Kicks & köpa en inpackning, sen var vi duktiga & gick till Friskis :)  Absolut en sak som vi ska göra oftare! Har redan bestämt att vi ska prova på cirkelfys när det sätter igång igen & ska även klämma in ett spinning pass! Spinning är faktiskt kul, kanske får du din vilja igenom ändå pappa? Haha ;)

Fick även reda på en rolig sak, haha. Känns kul att veta att man syns i alla fall :)

Nu ska jag pyssla om mig själv lite, sminka av mig & ta på mysiskläder :) 

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0