Just cut it out

Onsdag, 22 Juli

Dags för mig att sova snart? Jadå. Har tittat på 2 filmer & lite annat på tv, var tvungen att sysselsätta mig med något medans de gick omkring här i huset.. Nu känns alltmer helt plötsligt, man hör mer tjaffs & så.

Nu har jag suttit & kikat lite på villalarm, pappa lovade att vi ska sätta in det sen. Han reser ju ganska mycket vilket innebär att jag kommer att vara mycket själv här hemma. Själv i en villa känns sådär, speciellt om man är en fjant som mig! Så bästa pappa sa att vi sätter in larm om det får mig att må bättre :)

Senare idag ska jag träffa Emelie på stan, ska nämligen försöka hitta något passande till Lowisa. Det ska nog gå bra, får se om jag träffar Lowisa senare med? Vi måste ju handla & förbereda tills på lördag, åhh vad jag längtar! Kommer bli sjukt kul, hoppas att de fina damerna kan bara :)

Måste plugga på min teori med, för snart har jag körkort! Jag kommer nog inte fatta det, känslan av att jag får köra bil helt själv?! Kan ju lova att jag samma dag kommer att ta ut lilla passaten & köra en sväng, bara för att liksom. Känna lite på hur det känns.

Så, 2 dagar kvar tills 20 nu då! Vet inte vad man ska säga, detta året är inte likt de andra. Som jag tjatat då. Men ja, jag har haft mycket annat att tänka på just nu, sen är inte allt bestämt inför fredag heller så känner mig väl sådär lagom road. Min present ska inhandlas borta i USA, precis som jag vill :)  Får bara hoppas att jag hittar något fint smycke som vill följa med mig hem!

Nu är det dags för lilla Fia att sova, måste hinna med en hel del imorgon..

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0