Someone like you

Onsdag, 08 Juli

Egentligen så vet jag inte varför jag fortfarande är uppe? Absolut inget folk inloggade på msn, inga som intresserar mig i vart fall & inget annat att göra heller. Jag hade hemskt gärna vilja somna nu, så gör mig trött :)

Var verkligen hur trött som helst innan, råkade somna ett tag. Jag som bara skulle sova i 30 minuter, haha. Det gick väl sådär med min tanke. Vad ska jag säga, jag gillar att sova! Tyvärr så sover jag alltid för lite när jag ska jobba dagturer & då blir jag hur seg som helst sen på kvällen.

Nästa vecka händer det en hel del bra & roliga saker! Vissa saker ska jag vänta lite med, innan jag är säker. Men ska i alla fall en kort sväng till Danmark, får se hur det blir. Köpenhamn, jag tänker ju shopping direkt! :)   Ska dock hålla i mina pengar, jag ska ju snart till USA & handla där istället. Fattar ni hur mycket jag längtar?!

Det känns som att det börjar sjunka in lite nu att jag ska till USA, Chicago & Sandra! Sen kommer jag inte fatta det på riktigt förrens jag står där & kramar henne men det börjar komma så smått nu. Än är jag inte nervös men det är också något som kommer! Jag som nästan börjar gråta när flygplanet lyfter, hur fasen ska jag kunna flyga själv? Får ladda min iPod med bra musik helt enkelt :)

Det är inte bra att vara själv på kvällen. Men jag överlever! :)   I rätt tid, rätt plats så ordnar sig allting. Det är jag helt säker på, allt blir precis som det är menat.

Ska ev. bort till Cinna imorgon & slinga håret på henne, beror väl lite på vädret & så. Jag måste plugga mer teori inför provet också, får inte glömmas bort.. Vore i alla fall skönt med en liten paus, träffa henne & Felicia lite. Felicia, verkligen min lilla plutta :)  Som jag tycker om henne!

Grattis Lowisa till körkortet! :)

Nu ska jag sova,
With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0