U S & A

Fredag, 31 Juli

Imorgon åker jag, helt ofattbart.. Jag fattar det inte än & jag kommer verkligen inte att göra det förrens jag väl sitter där på planet. Jag måste ju erkänna att jag är en liten fjant som inte gillar att flyga & har aldrig flugit själv innan. Får hoppas att jag hamnar bredvid någon snäll människa :)

Förresten, jag har tagit körkort! En liten detalj sådär bara, haha. Jag är verkligen nöjd, behöver aldrig mer övningsköra, nu kan jag bara ta bilen & åka iväg när jag vill. Sån frihetskänsla & det gillas!

Tog en fika med tjejerna i onsdags med, pratade, hade allmänt trevligt & sa hejdå sen. Jag & Danni sa hejdå den kvällen med fast det slutade med att jag gick in till hennes jobb idag & sa hejdå en gång till :)  Var ju ändå på a6 ju, klart jag måste hälsa på lilla damen då! Kommer sakna henne & alla andra här hemma med. Så, SKYPE!

Igår var det skräck-kväll. Mitt sällskap hyrde en film som både han & jag blev rädda av, vem som blev mest rädd kan vi dock hålla hemligt, haha ;)  Efter filmen så åkte vi först till Falks grav, eller ja vi försökte åka dit men ingen av oss var säkra på vart det låg.. Så vi åkte till lite andra läskiga hus istället. Det var i alla fall en bra kväll & mer såna när jag kommer hem blir det :)

Nu ska jag strax stänga av datorn, försöka sova lite. Väckarklockan ringer 03.50 så jag lär ju vara hyffsat pigg imorgon, haha :)  Sova på flyget säger jag bara, så blir det bättre. Så nästa gång jag skriver här sitter jag i USA, Chicago & hos Sandra! Ska försöka att komma in på Skype/MSN ofta :)

Förresten, om jag dör så fick du bladet i alla fall. ;)

With love,

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis till körkortet

2009-08-03 @ 16:50:03
URL: http://alny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0