Don't you?

Lördag, 27 Juni

Igår hann jag med att träffa lite fina damer en stund efter jobbet :)  Åkte ner till Piren, satt på Amadeus & hade det lite trevligt. Sampa kom förbi & hejade med, alltid lika kul att träffa honom! Innan min lilla mor kom & hämtade mig hann jag även med att heja på Anton, en gammal klasskompis + några till från gamla klassen.

Imorgon är det jobb igen, 07-15.30. Direkt efter blir det kalas hos mormor, hon fyller år idag :)  Söta lilla mormor! Får se hur länge vi ska vara där, jag lär ju vara mer död än levande.

Ibland fattar jag inte heller vart jag hittar alla "low-life's" Wille? Haha :)  Man kan ju börja undra varför jag drar till mig såna? Kan lova att jag är gaaanska trött på killar just nu, om de inte är mina kompisar då! Killkompisar är underskattat, de är bättre än vad man tror.

Nu blir det jordgubbar & glass, mums! :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0