It's a love story

Tisdag, 30 Juni

Imorgon är det redan 1 Juli, jag fattar inte vart tiden tar vägen? Det går alldeles för fort tycker jag. En positiv sak är dock att jag åker till USA om 1 månad imorgon :) Får äntligen träffa Sandra igen! Ska försöka tänka på att inte handla för mycket nu här hemma, jag hade ju tänkt att ta med en nästintill tom resväska dit & proppfull hem, haha.

Det händer alldeles för mycket just nu, innan kände jag att livet var bra & att jag var lycklig. Just nu orkar jag inte med det som händer i min familj & mitt hjärta, fasen vad jag hatar att jag lämnade ut en del av det igen! Jag borde ha lyssnat på mig själv ang. allt det jag trodde i början. Gjort är gjort i alla fall. Ska skydda mitt hjärta bättre!

Imorgon är det jobb igen, dock bara till 13 :) Efter det mat, sen ev. titta på lägenhet & sen ska jag träffa hjälten. Han är verkligen snäll mot mig hela tiden, oavsett vad. Kan vara den snällaste människan jag vet :) Det känns bra att kunna prata med någon om detta, det behöver alla. Just nu saknar jag dock allra bästa Sandra & Danni!

Nu ska jag stänga av datorn & få mig lite sömn :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0