I try my hardest

090325 - Onsdag

Sitter just nu hemma, kom hem för en liten stund sen. Körde som vanligt, hoppas på att det går lite framåt :)  Har satt upp en hel del mål inför mitt körkort nämligen, vissa inom en snar framtid!

Idag & imorgon är ledig, det känns lite konstigt att vara ledig mitt i veckan faktiskt. Men jobbar man fre-mån så tycker jag att jag kan få vara det. Jag ser verkligen inte fram emot helgen, döda mig nu istället? Eller inför jobbhelg var 3:e vecka istället, det skulle vara så mycket bättre..

Lön idag! Fick dubbel lön, haha, hur gott är inte det då?! Ska dock lägga undan det mesta, måste spara inför sommaren & min resa till USA & min bästa vän.

Tränade & åkte upp till mormor efter. Där var nämligen lilla skruttan, min guddotter. Hon är så söt, fick många pussar & kramar idag. Hon sa också att jag är hennes älskling :)  Vet du vad Felicia, du är min älskling också!

Nu taggar jag körkort, pappa var nyss inne hos mig & peppade mig lite, thaanks!

Jag är trött på att blogga, märks det eller?

Förresten, de som känner mig vet att jag gillar lite udda namn på barn. Om jag får 2 flickor ska de heta Lily & Aurora :)  Om bara 1 så Lily!

H&M's provrum har verkligen hemsk belysning!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0