pain

090331 - Tisdag

Nu är jag sjukt trött efter en hel jobbhelg kombinerat med för lite sömn & för lite vätska. Kan lova att jag är mer än redo för sängen nu, ska bli så skönt att sova 9 timmar :)

Helgen gick ändå stundtals snabbt men nu ska jag njuta av mina 2 ledig helger i rad, för hur underbart är inte det egentligen? Ska hitta på massa kul under mina lediga helger, verkligen ta vara på dem. Inte missa mer myskvällar & afterwork med pinglorna.

Ska krypa ner nu, hur trött som helst är jag. Känner mig som mina tanter som klagar över att de är trötta, ont i huvudet & värk i kroppen. Har även börjat höra illa, haha. En kall korv?
Förresten, kolla i JP imorgon. En av mina tanter är med!! :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0