Here you are again

090504 - Måndag

Sitter just nu & väntar på ett nytt Grey's Anatomy avsnitt, när det är klart ska jag byta om till mysisar & gosa ner mig :)  Jag är verkligen helt slut, har jobbat torsdag-måndag nu. Helgen var värst, 2 gamla inskickade till Ryhov & väääldigt tunga lyft! Har fått ont i ryggen nu igen & även nacken. Nacken har jag inte haft innan men ryggen är jag van vid...

Är ledig imorgon, hade tänkt att träna :)  Springa ute om vädret är fint, annars åker jag in till Friskis. Kanske ska prova på något nytt pass? Det var ju ett tag sen jag tränade nu, fy på mig! Måste ta hand om mig själv, träna & äta rätt. Det är väl inte det jag sysslat med på sistone, haha.

Idag åkte i alla fall Sandra till USA. Blandadet känslor, jag är så glad för hennes skull! Hon vill verkligen detta & har väntat så länge nu, samtidigt så saknar jag min allra bästa vän redan. Är ju van vid att prata med henne varje dag, kommer att vara tomt utan henne. Men ska ladda ner Skype, så får vi prata där :)  Tror att den lilla damen är framme i New York nu! Var rädd om dig gumman, så hörs vi senare ikväll. Love

Det är 1 månad kvar nu i alla fall, sen kommer allt att vara upp & ner. Det kommer att påbörjas snart & då hade jag behövt dig här hemma! Detta förstår ingen annan på samma sätt som familj.

Har verkligen tappat lusten för att blogga!

With love,

Kommentarer
Postat av: sandra

Du har helt ratt och nu ar jag framme. Ta hand om ryggen pa jobbet min van for jag vill ha dig hel nar jag kommer hem. Du kommer klara allt som hander snart och jag valde helt fel tidpunkt att aka ivag och du vet att jag bara finns ett samtal eller mail bort. Jag finns alltid har. Nu ska jag ivag pa ett informations mote. Lite svart att tanka om med tiden men klockan ar bara 17.11 har. Sov gott min van :)

2009-05-04 @ 23:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0