My saving grace

Jag fick ett helt eget inlägg hos bästa Sandra så nu tänkte jag att hon ska få det hos mig med :)   Hon är trots allt bäst, bättre än alla killar! Hon finns alltid där, sårar mig inte & stöttar mig alltid. Allt en bästis ska göra & vara alltså & lite till!

Detta är nog bland de första korten som finns på oss? Lekis i alla fall :)

  Vi har gjort mycket tillsammans genom åren, här var det Halmstad!

  Vart i Göteborg under en helg, tagit "modellbilder" & haft sjukt kul.


Senaste bilden på oss två, dagen innan du åkte till USA :)  Jag saknar dig något sjukt & längtar tills jag kommer till dig i USA, vi kommer ha så sjukt kul! Jag är så arg på mig själv för att jag lät en kille komma mellan oss, det misstaget ska jag aldrig göra om. Du är min allra bästa vän & utan dig skulle jag nog vara helt lost :)   TACK för att du hjälper mig med precis allting, oavsett om det är vad jag ska ha på mig eller om det är att trösta mig mitt i natten när jag ringer & gråter. Världens bästa, TACK! Jag älskar dig, du är min andra hälft också :)  ♥


Ska inte glömma Danni heller, :)  en av mina bästa kompisar & jag är så glad för att jag lärt känna dig! Snart firar vi 1 år, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för inlägget bästis och du vet att jag saknar dig nåt enormt. Det är ensamt utan min Fia här men ibland får jag min dagliga dos på msn och då blir allt bättre. Nu är min riktiga fia tillbaka igen och det är jag glad över :)

2009-05-28 @ 18:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0