Oh it's you

090523 - Lördag

Jag hatar, verkligen hatar att jobba helg! Just nu känner jag att jag börjar bli riktigt trött på mitt jobb, det är så himla stressigt under hela dagen, vi springer verkligen runt hela tiden... Vi får inte ta in mer personal heller, tyvärr. Så efter sommaren så säger jag hejdå :)

För övrigt så är det ungefär som vanligt faktiskt. Det har inte hänt några större saker, tycker jag inte. Vissa småsaker som man blir glad för, fika med vänner eller bara prata med sin bästa vän på Skype. Sånt förgyller mina dagar  ♥

Som det ser ut nu så blir det USA i sommar & vinter! Att fira in nyåret i USA vore ganska så perfekt tror jag, både jag & Sandra siktar på det just nu. Åh vad jag saknar henne! Har fortfarande inte fattat att hon inte är hemma, det känns helt sjukt.

Kikade tillbaka lite i mitt arkiv & jag måste ju ge mig själv en eloge, jag är ganska duktig på att låtsas som att allt var bra :)  Vet inte riktigt vad man ska säga, det är väl både bra & dåligt. Bra, för jag vill verkligen inte att folk ska tycka synd om mig men samtidigt dåligt då det inte är bra att hålla inne allt. Jag är så himla tacksam för att Sandra alltid har funnits där för mig, oavsett vilken tid på dygnet jag har ringt/sms:at. & Sandra, du har hjälpt mig så mycket på vägen mot att bli lycklig igen, TACK! Älskar dig min bästa vän.

Nu ska jag snart byta om, läsa en tidning/bok & sen sova. Ska upp 05 imorgon, jippi! Men det är lugnt, det klarar jag ;) 

Jag är lycklig, livet är bra!  ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0