Please give me something

090509 - Lördag

Egentligen så vet jag inte ens vad jag ska skriva här. Det är svårt att hitta rätt ord för just denna blogg, hur kommer det sig? Jag har ju verkligen massvis att skriva egentligen men det vill sig bara inte. Jag antar att det är så ibland, man har sina up's & down's.

Känns som en down nu, jag har verkligen inte lust för något samtidigt som jag har lust för allt! Väldigt skumt med andra ord, just nu känns det som att jag bara vill vara. Så som det var innan, jag kunde bara vara & jag var så himla nöjd! Jag mådde bra & var lycklig. Nu vet jag ingenting. Jag känner mig vilse, jag har tappat bort mig själv.

Vilket deppigt inlägg detta blev! Ska i alla fall skriva att jag varit duktig idag & bytt däcken på min pärla. Eller ja, jag ska väl inte ljuga. Pappa hjälpte mig men jag gjorde ändå en del själv :)  Sen åkte vi & kollade så att det var tillräckligt med luft i däcken & så. Så nu har jag lärt mig det med, haha! Körde pappas bil lite sen med, monster!!!

Jag saknar dig Sandra, jag saknar våra samtal. Jag har fortfarande inte fattat att du är flera tusen mil ifrån oss här hemma, att vi inte kommer att ses på 6 månader. Det är nog för galet för att fatta helt enkelt.

Förresten, privata är uppdaterad.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0