I can be a sweet dream

Fredag, 13 November

Idag är det väl oturs-dagen nummer 1 va? Vet inte riktigt om jag tror på det där ändå.. Jag tog ju studenten fredagen den 13 Juni & det gick ju ändå ganska bra! Lite missöden med regnet & så bara, haha. Nja, jag är nog inte så speciellt skrockfull av mig.

Tänkte i alla fall att det skulle passa bra att sätta lösenord på bloggen just idag. Nu precis innan helgen, så att jag kan skriva av mig & nu vet jag ju vilka som läser bloggen. Så vet precis vart jag ska dra gränserna.

Igårkväll blev jag positivt överraskad. Det var pga flera saker faktiskt, vissa var bättre än andra men det kändes ändå sjukt härligt! Nu känns allt lite roligare igen & jag blir lite gladare igen. Saker & ting börjar klara ut sig i mitt huvud nu, precis som du sa Sandra.

Förresten, det är bara 43 dagar kvar till USA!!! Jag dör lite bara jag tänker på det ♥

Nu ska jag hoppa in i duschen & fixa. Måste ju hinna hämta ut mitt paket på posten innan jag börjar jobba för dagen! 16-21 står på schemat idag, det tackar vi för.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0