Leave it in the dark

Fredag, 23 Oktober

Snart är det november, nu börjar vintern komma på allvar. Det känns skönt, jag längtar efter första snön, den känslan :)
Månaden har gått otroligt snabbt i alla fall! Det har hänt mycket, både positiva & negativa saker.

I alla fall, jag vet inte riktigt varför jag skriver blogg nu heller. Har verkligen ingen lust men ja. Tidsfördriv? Allt är i alla fall som vanligt, vissa förändringar bara. Jag har märkt vad som stör mig, eller ja. Det har jag märkt & vetat om hur länge som helst. Det är väl bara det att det blivit mer påtagligt nu? Sen så har det ju hänt en massa bra saker också. Saker som får mig att le, bli sådär glad & rysa :)

Just nu saknar jag min bästaste bästis borta i Glen Ellyn. Snart så kommer vi till dig Sandra, jag längtar så sjukt! Komma tillbaka till USA, träffa söta P & C & New York! Nyår kommer bli helt sjukt.
Tur för mig ändå att det finns skype & msn. Jag har ju faktiskt lovat damen alla detaljer om allting. Haha, MÄNNISKA!

Snart ska jag i alla fall börja göra mig iordning & åka till jobbet. Denna helgen är det jag & några andra till som ska kämpa med de gamla & det kommer gå utmärkt :)  Vill man bara så går det! Så, göra en repris från förra helgen kanske? Hur glad som helst, skutta fram i korridoren & gå omkring & nynna hela tiden?

Tack.

Förresten, vet inte om ni har märkt.. Men jag älskar mitt liv!

With love,


Nu saknas bara Simba. :)

Kommentarer
Postat av: Bästis

Jag älskar att du älskar ditt liv <3

2009-10-23 @ 23:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0