Now you see it

Måndag, 05 Oktober

Jag har verkligen tappat all lust till att skriva här. Känns som att man har en hel del annat att tänka på just nu. Jag har i alla fall tur som har världens bästa kompisar att prata med. Faktum är att jag älskar er :)

I alla fall, helgen har vart bra! Kände att jag var tvungen att verkligen ta vara på den, nästa helg jobbar jag ju. I fredags var jag bara helt slut så det blev lugnt här hemma & umgicks bara. I lördags blev det utgång, så himla kul! Vi började hos Janina. Janina, jag, Emelie, Jonna & Mickis :)  Härligt var det, sjukt längesen jag träffade damerna ju. Så det var kul, tack så mycket :)  Kvällen slutade som vanligt med mat på donken med Anton & även Rickard. Vad ska jag säga, Anton är min trogna donken-ätare ;)  Vi lyckades faktiskt otroligt bra med taxi-resan hem, haha!

Igår väckte pappa mig strax innan 8, jag fattar inte hur jag orkade gå upp då. Ungefär 4 timmars sömn, haha. I alla fall, vi åkte iväg till Kosta med farbror & co. Det var kul att komma iväg lite i alla fall, även om jag bara köpte en ynka liten sjal! Fick i alla fall hjälpa pappsen med lite så han kom hem med ganska mycket & även lite till hemmet. Fick lite tråkiga besked under dagen med, så nu går jag omkring & är hur orolig som helst. Slutade i alla fall kvällen bra med en film :)  Dock så var jag sjukt trött & småsov lite men ja. Nästa gång kommer jag vara roligare.

Nu ska jag göra mig iordning & sen åka till jobbet. Måste ju erkänna att jag saknar min gubbe lite ;)

Du klarar detta, det vet jag! Bli frisk nu så ska vi göra utflykten jag lovat dig. ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0