You're my sunshine

Tisdag, 13 Oktober

Egentligen så har jag inte så mycket att skriva här. Eller, det är nog inget som jag egentligen har lust att alla ska få veta? Haha, konstigt det där. I alla fall, livet är upp & ner & just nu är det verkligen upp för mig.

Jag saknar min bästa vän som är på andra sidan jorden men snart så får jag träffa henne igen! :)  Sånt betyder mycket för mig. Eller att kunna prata med henne på skype & msn, för hon är den jag kan berätta allt för. Hon gillar i alla fall den nya Sophia, jag skrattar & jag gillar detta jag med!

Saker ändras & människor ändras. Jag har verkligen ändrats & det känns bra, jag känner verkligen att jag mår bra. Jag mår bättre än på länge, sen är det klart att finns vissa saker som stör men de försöker jag bara blunda för. Inget ska förstöra min lycka! :)   Jag älskar livet, jag älskar mitt liv!

Idag är det i alla fall jobb & ja. På sistone har jag känt att jag vart en sådär irriterande glad människa! Kl 08 en söndagmorgon, kommer in till de gamla, väcker dem med ett leende på läpparna & går runt & smånynnar :)  För första gången på länge så längtar jag till jobbet! Jag gillar mina gamla & jag gillar mina arbetskompisar.

Åh, vad livet är underbart!! Ingen & inget ska få förstöra detta :)

Alla mina nära, ni är bäst & jag älskar er  ♥

With love,

Kommentarer
Postat av: Antis

Kul att höra :) puss

2009-10-13 @ 20:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0