I dont wanna dream

Onsdag, 16 September

Idag har jag vart ledig & bara tagit det lugnt, fixat här hemma, vart ute en stund & sen handlat lite. Det här med att handla själv, fy vad tråkigt det är! Så mycket roligare när man är med någon & kan gå & prata lite samtidigt :)

Imorgon är jag ledig & då blir det lite mer saker att göra. Ska träffa Danni, får se om det blir hemma hos henne! Åh, så himla kul att du fått lägenhet nu Danni, jag är glad för din skull. Sen är jag lite avundsjuk med ;)  I alla fall, ska försöka hitta en bra vardagsväska med & lite saker jag hade tänkt beställa från HM men som nu inte finns i lager. På kvällen kommer mamma hit & så ska vi äta pizza & se en bra film eller något? Får se vad det blir.. Pappa är ju bortrest nu tills fredag.

Jag är trött. Trött på att jag inte kan få sova ordentligt, trött på all skit som händer omkring & trött på att jag inte vet vad jag vill. Jag hatar att vara osäker.

Sitter & tittar på Idol nu, sjukt kul! Det är detta som är bland det roligare, alla audition's. Det blir lätt att man sitter här hemma & skrattar åt stackarna som står där, haha.

Förresten, tittade in på Sandra's blogg idag & började verkligen gap-skratta. Det är så himla kul att hon skriver om det, har fått höra senaste veckan från 2 andra med att det är så kul att jag är sån, att det är så Sophia. Ja, det är så jag är. Sen om det är en bra eller dålig egenskap kan disskuteras. Det kan komma ut precis ur min lilla mun, helt konstiga samtalsämnen & jag hoppar fram & tillbaka hela tiden :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0