I feel the same

Tisdag, 15 September

Ännu en jobbdag avklarad, denna var en av de mer kämpiga. Ibland blir jag så trött på mitt jobb att jag bara vill gå & byta om & åka därifrån. Nåväl, det är bara att försöka koppla bort dem sakerna & tänka på andra bra saker istället. Jobbade över lite idag, N var tvungen att gå hem & det gjorde jag såklart då.

Direkt efter var det upp till mormor & även lilla Felicia. Sötungen, som alltid när man umgås med henne är det "Fia hjälpa mig, fia, fia fia." Så efter massa mat & massa lek med henne så var jag rätt slut! Go är hon i alla fall, ville att jag skulle följa med henne hem & så :)  Kramades massa med, gosade in sig i min famn. Kan verkligen inte göra annat än att älska den där lilla damen.

Jag & pappa hann med en sväng på Team Sportia med, 20% för alla som tränar på Friskis. Hittade ett träningslinne, perfekt nu när jag köpt nya byxor & så. Så nu ska det tränas! Ska se efter vad det finns för pass nu i veckan & gå på 1 i alla fall. Väl hemma blev det en rask promenad & massa prat :)

Imorgon & torsdag är jag ledig, för att sedan jobba helgen. Tack så mycket :)

Igår blev det även klart varför jag sover så dåligt, jag jobbar varannan kväll & dag. Inte konstigt att min kropp inte fattar, jag ställer ju om min dygnrytm hela tiden! Så jag hade gärna haft ett vanlig 08-16 jobb. Ska i alla fall bli lite bättre på det här med sömn & sova rätt timmar. Som det är nu funkar inte i längden.

Jag känner väl hur jag blir påverkad av saker som händer omkring mig. Inte bara privat utan även jobbet & allt sånt. Det påverkar mer än vad jag trott tidigare, idag har jag känt av det. Känner mig inte alls motiverad till någonting! Om man ska tro på horoskop (vilket jag inte gör) så kommer jag i alla fall att bli motiverad snart, haha :)

Nu ska jag kika en stund på The girl next door & sen efter det blir det helt nya avsnitt av 90210 & Gossip girl! Imorgon/inatt så kommer även nytt avsnitt av Grey's Anatomy ut, jag spricker snart av nyfikenhet & längtan!! Helt sjukt hur mycket man kan tycka om en serie..

With love,

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag kanske borde jobba som doktor om jag kan svara på varför du inte sover på nätterna :)

2009-09-16 @ 01:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0