I keep waiting

Onsdag, 02 September

Jag fattar inte varför jag inte kan hålla reda på dagarna & datum? Datumet idag visste jag men att det var onsdag? Inte en aning. Det enda jag kan tänka på är att för 1 månad sen var jag i USA... Jag vill tillbaka! Pratar med Sandra på MSN nu & hon berättade att lilla pluttan kom ihåg mig :)  Det trodde jag inte, hon är ju bara 2½ men varje gång hon ser någon blond säger hon tydligen -Oh, Sophia! Tyvärr pluttan så är jag ju i Sverige.. Men jag ska ju tillbaka. Saknar dem allihopa. Nästa vecka blir det Skype med Sandra & barnen!

Idag har jag fixat hemma, vart ute & gått en sväng & nu ikväll såg jag & mamma "Bachelorette" tillsammans. Fick en fläck på min vita tröja i måndags & den vill inte riktigt gå bort. Ska prova med ett annat medel, bara lite smått kvar nu :)

Imorgon ska jag möta upp Danni nere i stan för lunch & sen träning! Ska köra lite på gymmet, får väl se om det blir ungefär som sist? Sist var vi genomblöta efter en stund på crosstrainern, haha. Vi är vältränade, jadå. Jag ska ta tag i detta nu! På söndag blir det träning om vi tar sena bion, annars måndag eller något.

Nu ska jag strax lägga mig & läsa Cosmo som jag köpte igår.. Tänka att jag inte alls är helt själv i huset & sen sova gott. Ska tänka på att jag är saknad :)

9 dagar, snart bara 8. :)

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0