I try to find the words

Torsdag, 17 September

Dagen blev inte riktigt som jag hade planerat. Jag & Danni skulle ha träffats, jag skulle komma hem till henne & se lägenheten & allt men hon mådde tyvärr inte så bra idag så vi skjuter på det lite. Krya på dig gumman :)

Har vart ute & gått istället, tvättat & sen bara vart. Det känns skönt att jag kan vara själv utan att bli helt galen, det hade jag inte kunnat för bara ett tag sen. Det är väl så, man måste tycka om sigsjälv innan man kan tycka om någon annan. Det tror jag stenhårt på! En viss låt, min låt.

Snart så kommer mamma hit & sen så blir det pizza. Så himla gott, jag har inte ätit pizza på hur länge som helst. Svensk pizza :)  Pratade med Sandra innan & vi pratade om sån mat, längtade lite & så, haha.

Haha vilket dåligt inlägg detta blev. Är lite upptagen i telefon just nu så får inte fram något bra. :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0