It's so magical

Tisdag, 1 September

Kände redan imorse att jag visste hur eftermiddagen/kvällen skulle sluta & klart att jag hade rätt, haha. Råkade somna i 1 timma i soffan innan, så himla skönt! Får hoppas att jag somnar imorgon nu bara. Vaknade till av att jag fått sms :)

Just nu har jag ett sjukt sug efter lakrits. Lakritsnappar, mm. Jag orkar verkligen inte åka till affären igen, haha. Lata Sophia? Jag ska vänta tills helgen kommer istället & äta lakrits då istället. Det kan man få unna sig. Nu är det ju dags att komma igång med träningen igen, jag & Danni ska träna på torsdag! Får se om jag går något på söndag med, hade vart himla skönt att få upp träningssuget igen. Kan behövas efter sommaren med, haha :)

Jag längtar till nästa helg :)  Jag är alltid så himla glad när vi ses & ja, jag trivs. Eller va, vad sa du? Va? Sa du inte något?

Nu ska jag fixa mig något att äta & sen se om det går någon bra film. Ikväll blir det bara att ta det lugnt & ladda upp.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0