Little did I know

Måndag, 14 September

Slut på helgen igen, tyvärr. Helgen har vart så himla bra, jag ville verkligen inte att den skulle ta slut. Nästa helg är det jobb med, så det är verkligen ingenting att se fram emot.

I fredags kväll mötte jag först upp Emelie & Lowisa på Jensen's för en massa prat om USA. Emelie hade jag inte träffat på typ 1½ månad, så det var kul att ses igen :) Det blev mest USA men även lite annat. Jag är i alla fall sjukt sugen på det nu, bara 3 månader kvar! Sen får jag åka till USA igen, love it!
Efter det träffade jag A, vi gick en promenad & sen blev det bio, The Ugly Truth. Den var hur bra som helst, så sen den! Jag satt & skrattade genom hela filmen & det gjorde han med. Det är verkligen en film jag vill se flera gånger :)

I lördags gjorde jag inte så mycket på dagen, jag var verkligen helt slut! Sover så himla dåligt, fattar inte vad det beror på. I alla fall, senare fick jag ett sms från A där det stod att jag skulle kolla på farthindret utanför mitt hus, där låg det en lapp där det stod vad jag skulle göra senare. Så fick gå till olika ställen där lagt ut lappar om vad jag skulle göra härnäst :)  Det avslutades i alla fall vid vätterstranden, där satt han & väntade. Så himla sött, jag har aldrig vart med om något sånt innan! Senare bowlade vi, jag vann ;)  Vi hann även med vätterstranden en gång till, med tända ljus & sånt mys han ordnat.

Igår kom A hit igen, mys söndag var det på schemat. Jag var så himla trött, så vi var här hemma, gick promenad & sen tittade vi på Grey's Anatomy, bland annat :)  Jag hatar våra hejdå! Nu kommer det dröja minst 2 veckor innan vi ses igen, känns ju inte jätte kul. Det var ett långt hejdå i alla fall, jag ville inte gå in...

Nu måste jag verkligen åka till jobbet, bråttom!!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0