The way you'r making me feel

Söndag, 20 September

Just nu är jag hemma på rast, jobbar idag igen. Hade tänkt att lägga mig & vila nu, har fått i mig lite mat så med lite sömn också så blir jag nog piggare :)  Börjar vid 16.30 igen, så kan sova i någon timma i alla fall.

Igår var sjukt stressig. Jag hann bara hem från jobbet, duscha, klä på mig & borsta håret & sen fort till Värnamo. Jag var så himla trött, det märktes nog, osocial var jag. Bättring tills nästa gång säger vi! Jobbet på helgen är tröttsamt, speciellt eftersom att jag stressar som en idiot mellan 07-08.30 för att få upp alla gamla, se till att alla kommer ut till matsalen, alla mediciner & samtidigt som alla ringer hela tiden. Stressigt som sagt :)

Som tur var fick jag lite underhållning igår på jobbet i alla fall, i form av sms från olika personer, tack :)  Det gör det så mycket lättare att jobba. När jag inte står & skrattar för mig själv som en idiot alltså, haha. Nej men det är härligt, att komma på sig själv med att stå med världens leende eller småskratta för att någon sagt något kul eller bra. Sånt gillar vi!

Imorgon har jag vart tillbaka på jobbet i 5 veckor... Helt galet! För 5 veckor sen satt jag i flyget & skulle snart landa i Göteborg. Det känns som att det var flera månader sen.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0