Today's a good day

Tisdag 29 September

Efter att det har vart väldigt jobbigt & osäkert är det nu klart. Det känns faktiskt bra, även om det kanske inte är det jag helst vill göra så duger det just nu. Detta handlar givetvis om mitt jobb! Det känns bra att ha ett fast jobb nu när det är så många som är arbetslösa. Så nu har jag planerat mycket mer inför våren & allt.

I alla fall, efter jobbet idag så mötte jag upp mamma för att visa henne ringen jag & pappa tittat ut. Hon tyckte med om den & den passade så den fick det bli :)  Det var i alla fall min försenade 20-års present! Jag passade även på att kika på lite andra saker, fick ju en massa presentkort då jag fyllde år som ska utnyttjas!

Jag har ingen som helst lust att skriva här.. Det känns bara fel?

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0