I where I want this to go

Torsdag, 08 April

Veckorna bara flyger fram, precis som månaderna med. Hur kan det redan ha gått 11 månader sen Sandra åkte till USA?

Nu kan jag ju i alla fall äntligen skriva att Sandra är hemma & att jag var med & hämtad henne i söndags! Jag, pappa Urban & Ann-Sofie åkte iväg till Landvetter i söndags morse, för att hämta hem Sandra. Fick ett sms när vi precis kommit fram, att morrhoppan hade landat på svensk mark! :)  Sen stod vi där i ankomsthallen & bara väntade på att hon skulle komma. Måste säga att det var otroligt skönt när hon väl kom ut, vi stod & grät allihopa.

Måndagen & tisdag träffade jag Sandra & hon fick även träffa J. Så nu hoppas jag att de kommer att komma bra överrens, :)  Eller nej, de måste komma bra överrens, haha. Det blir nog inte problem dock. I alla fall, i tisdags så hade jag bjudit hem alla tjejer för att vi skulle planera Sandra's välkommen-hem-fest. Vad de inte visste var att Sandra redan var hemma! Vi satt i alla fall & planerade & skypade med Sandra.
Efter en stund plingade det på dörren, jag sa att det var J, så de fortsatte att prata. Sen när hon ställde sig i hallen, alltså deras miner. Helt obetalbart! :)  Alla satt helt chockade i 3-4 sekunder & sen flög de på på henne allihopa. Det blev en lyckad kväll. Tänk vad länge jag & Sandra planerat detta! Jag har ju vetat att hon skulle komma hem tidigare sen typ oktober eller något. Alla undrade ju såklart hur jag lyckats hålla det hemligt & det har vart sjukt svårt.

I onsdags vaknade jag med världens bästa J, vi gjorde oss iordning & åkte sen direkt in till stan. Det blev lunch på Jensen's med Sandra. Jag & Sandra gick vidare ner till stan sen & kikade lite för att senare träna. Så himla skönt! Mitt knä ville dock inte riktigt som jag ville, så jag fick gå ut i slutet. Idag känns det dock, jag älskar träningsvärk! Imorgon ska jag springa första rundan ute.

Efter att jag tränat mötte jag upp love & sen var jag med honom resten av dagen&kvällen. Vi var båda sugna på bio, så det fick det bli. Green Zone, det var J som fick välja film. Den var väl sådär, krigsfilmer är inte riktigt min typ av film, ;)  haha. Helt okej, hade ju bästa sällskapet.
Direkt hem till sängen med, vi satte på en film men hann väl inte se så mycket. J somnade på min axel för omväxlingens skull & jag kollade en stund sen. Efter en stund orkade jag inte heller mer, så stängde av filmen.

Idag umgicks jag & J innan det var dags för mig att åka till jobbet, vi hann med lite Grey's innan jag började jobba. Vi låg & pratade om varför vi hade velat träffa varandra första gången & sånt. Haha, så söt är han. Sen älskar jag att höra om vad han tyckte om mig efter att vi hade träffats & vad han trodde & så.

Nu väntar jag på att min fina pojkvän ska komma hit & ge mig några pussar innan jag ska sova. Imorgon är det jobb igen! Han är ute i garaget, så han åker ju ändå förbi.
Finaste J som jag aldrig skulle byta ut mot någon annan, han är allt jag vill ha  ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0