Time flies

Söndag, 8 Augusti

Så har jag redan haft 3v ledigt, vart tar tiden vägen? Nu är det 1½ vecka kvar, ska passa på att verkligen njuta. Jag hoppas på lite fint väder med, kul att hela semestern vart grå & trist? Nja, sådär va.

Har hunnit med att vara på Öland en sväng, fira en massa & umgås med mina fina vänner. Nästa helg är J ledig, så om det är fint väder nästa vecka så vet ni vart vi är! Längtar efter att få ligga på stranden, känna hur solen värmer & bara kunna ligga där & njuta. Det har vart alldeles för lite sånt denna sommaren. Ändring nu tack :)

Det börjar bli dags att fixa lite middagsmat, jag antar att jag får stå för det. Blir lätt så när man har två karlar här hemma som inte är så vana vid att laga mat, haha.
Ikväll blir det söndagsmys med mitt J.

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0