And you knocked me down

Onsdag, 10 Februari

Ännu en dag på jobbet, idag hände det dock lite mer än vanligt. Ovanligt, haha. Vi brukar ha det ganska så lugnt på hemmet ändå. Det har i alla fall vart en hel del sura miner från boende & även en massa prat med chefen. Vet inte riktigt vad man ska säga men när det når en viss gräns så pallar man bara inte. Det går inte att jobba, det förstör hela stämningen! Nåväl, nu hoppas vi på att detta löser sig & allt blir frid & fröjd igen :)  Härlig dag för övrigt, jobbade med många som jag tycker om. Synd bara att Ann-Sofie var sjuk..

Efter jobbet blev det hem, äta mat & kolla ett nytt avsnitt av Heroes. Sen vart det dags för träning, idag provade jag på Station medel/70. Kul var det i alla fall, ungefär som lunch-passet, lite längre bara. Det är i alla fall pass som man blir helt svettig av & riktigt trött, alltså bra träning! Jag träffade även Mickan, Amanda & Elin. Himla längesen jag träffade Mickis nu, brun var hon också! Synd dock att jag jobbar imorgon kväll & är borta i helgen, annars hade jag lätt följt med damerna ut :)

Nu sitter jag här hemma i myskläder & fryser! Jag blir alltid så himla frusen efter att jag tränat.. Jaja, snart får jag väl upp värmen. Småpratar lite med Sandra med, alltid lika trevligt att prata med den lilla saker där borta i USA. Förresten så kommer jag vara hennes chaufför i maj, haha!
Väntar på att J ska komma hit med.. Han ska göra gino! :)  Så himla gott, jag gick & var sugen på hans gino för någon dag sen, sa det till honom, så ikväll så blir det det. Han är för söt, haha. Lite kul att vi är så himla olika men ändå så lika. Vi tycker & tänker mycket lika. Mitt J! :)

Imorgon blir det jobb 13-20. Sista dagen för min elev, hon har redan vart hos oss i 4 veckor. Jag har vart hemma i Sverige i 5 veckor. Hur sjukt är inte det?! Det var ju nyss som vi låg där i Sandra's säng allihopa & pratade & skrattade. Saknar det i alla fall :)

Nu somnar jag typ, är så himla trött. Vaknade mitt i natten av J som kröp ner då, han kunde inte somna då jag la mig så han hade suttit vid tv:n & sen somnat där uppe, haha. Sen så har vi legat & knuffat på varandra lite, eller det är nog mer jag som knuffar på honom när han pratar i sömnen :P

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0