I'm gonna find a way

Torsdag, 18 Februari

Är det bara jag som är trött på OS? Det är överallt, hela tiden & jag blir bara trött på det. Jag slipper det inte ens på jobbet, haha. Illa är det! Visst, det är kul med idrott ibland men det blir för mycket. Allt fokus ligger ju på det liksom.

Dagen har vart bra, även om den inte riktigt blev som planerat. Det var så kallt idag så jag & J var bara ute en kort sväng, vi hade tänkt att gå långt på isen idag igen & ta lite kort. Kylan hindrade oss, vi får ta det en annan dag istället. Vi kände att värmen passade oss bättre :)
Kvällen tillbringades hos mor med J & mormor också. Åt lite god mat, godis & spelade lite spel. Trevlig kväll med andra ord, även att jag inte vann en endaste gång, haha.

Nu sitter jag & klurar på pappas present, det är så himla svårt! Det finns ju en hel del saker man skulle kunna köpa men frågan är ju vad som passar till 50-års present? Jag får kika omkring lite till & sen ta lite råd från honom med. Vem vet, han kanske förvånar & faktiskt säger något bra han vill ha? Haha, goa pappa.

Sitter här med mina två favoritmän, pappa & J :) 
Tönten J, som alltid ska kolla på sina program. Man kan säga att det krockar lite där, vi vill inte riktigt kolla på samma. Fast det går bra ändå, haha. Han är så söt så jag får ofta kolla på det jag vill. Bra där J ;)

Nu är det 2½ men & sen blir det sängen. Ikväll är jag redo med öronpropparna!

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0