You are my heaven

Måndag, 1 Februari

Ny vecka, nya tag? Ny vecka nöjer vi oss med tror jag, för denna gången i alla fall. Denna veckan kommer dock bli himla bra tror jag, trots att jag jobbar helg. Så mycket bra inplanerat på min lediga tid :)

Igår när J hade jobbat klart så kom han hit & så hade vi söndagsmys. Jag hade fixat lite, tänt lite ljus & sen köpt det som han köpte till mig typ första gången vi sågs. Som jag vet att jag gillar. Sen hans favoritgodis med, haha. Det lär jag väl aldrig glömma. Mysigt i alla fall, som alltid.

Idag vart det jobb igen, det gick bra faktiskt & hyffsat snabbt. Vissa stunder jag kände mig hur trött som helst men det gick snabbt bort. Fick en ny på avdelningen idag med som känns riktigt bra! Tror att det kommer bli en sån som alla tycker om, en väldigt lätt pensionär är det i alla fall. Påminner lite om morfarn i "kan du vissla johanna?"
J har hjälpt mig med min bil idag med, så vi bytte. Han fick maggie & jag fick hans bil. Jag var dock rädd att jag skulle krocka med den, haha. Det hade ju inte vart det bästa precis. Han är i alla fall så himla bra, återigen! Hjälper mig med min bil liksom, söt J. Puss puss puss.

Imorgon blir det jobb igen, efter det lång promenad. Jag är sugen på att gå typ uppe vid Utsikten, eller i alla fall att åka dit & kika lite. Fast det ska man iofs göra på kvällen.. Nåväl, en promenad i alla fall! Stadsparken kanske?
På onsdag är jag ledig, då ska jag försöka att göra massa nytta! På fredag väntar Ullared. Det blir jag, J, mamma, moster & hennes kollega. Stackars J, haha! Jag har dock sagt att det är okej om han inte vill åka själv med bara oss, ;)

Nu ska jag ta tag i min sömn, det brukar ju inte bli så mycket av den..

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0