'Cause you know I'd walk a thousand miles

Torsdag, 28 Januari

Veckorna & dagarna går alldeles för fort känns det som. Man hinner liksom inte med? Det är så himla mycket hela tiden, jobba, träna & sen träffa J eller bara sova efter jobbet. Skönt dock att vara sysselsatt men nu kommer helgen himla passande :)

Imorgon är det fredagsfika på jobbet, för första gången & det är jag som börjar. Kände att det är lika bra att få det gjort typ, haha. Sen gjorde jag upp 'schemat' med så. I alla fall, gjorde after-eight muffins som pyste över som bara den i ugnen. Lite muffins blev det men så kände jag att jag ville göra något mer istället för något så pluttigt. Så nu efter jobbet ställde jag mig & lagade äppelpaj ;)  Vet dock inte hur den blev, har inte samma ingredienser som i USA & med måtten & allt men vi får se. Hoppas ju på det bästa!

Igår fixade jag håret med, äntligen kändes det som! Det var dock bara 1 månad sen sist men det hinner växa en del på den tiden.. När allt var klart & jag skulle betala så sa min frisör att det är gratis idag, det är redan betalt. Då är det söta mamma som bokade min tid som betalat för mig. Verkligen snällt mamma, tack så mycket igen :)  Sen träffade jag mamma på a6 med, himla kul att träffa henne. Jag blev glad! :)

Nu ska jag strax gå ner & lägga mig, sov inte alls mycket inatt & det börjar att kännas nu. Igår när jag städade så insåg jag att jag inte hade plats för alla mina saker, speciellt inte nu efter USA så jag ringde pappa & så tog vi en sväng på a6. Kom hem med en byrå med 6 lådor, perfekt! Så kvällen gick åt till att sätta ihop den, J kom & hjälpte mig efter hans träning. Det blev bra i alla fall, vi är ett bra team. Joakim, du & din söta rumpa! Hahaha ;)  Han hatar när jag säger så, extra kul att retas lite..

Blev lite annan shopping på dagen igår med, råkade få med mig 4 tröjor, 1 klänning & sen lite småprylar hem. Varför köper jag på mig en massa när jag precis vart i USA? Lite konstig är jag allt men det var ju så fint. Jag har en del klänningar att använda nu :)

Tänkte bara tillägga att J är verkligen världssöt. Han får mig att må så bra, att känna mig trygg. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det finns så mycket känslor. Han vet vad jag känner för honom & hur han får mig att känna & det är det viktigaste! Mitt J. ♥

With love,



Kommentarer
Postat av: D

Ni är så sööööta!! :D

2010-01-29 @ 01:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0