Chicago

Fredag, 08 Januari

Tiden här nere har gått otroligt snabbt & idag är näst sista dagen. Imorgon åker vi hem! Det är verkligen delade känslor på den. Jag saknar ju vissa hemma & så, hemma är väl nästan alltid bäst men så trivs jag så bra här nere. Vill verkligen inte sätta mig på planet hem.. Veta att jag får träffa min allra bästa kompis om 5 månader igen? Det känns ju faktiskt sådär..

Idag är det minst lika mycket snö ute, alltså går det inte att köra någonstans med Sandras bil idag heller. Att vara hemma här i huset en hel dag till lockar inte oss speciellt mycket, så vi funderar på att ta en taxi in till samhället, haha. Sandra bor ju i ett bostadsområde. Vi får se vad det blir men att bara vara här hela dagen känns inte alls kul. Efter att ha vart det igår var man helt depp typ. Man behöver komma ut lite :)

Nu håller vi på att lägga över alla bilder på våra usb-minnen, det är nog lite mer än 1000 bilder :)  Så det är ju en hel del att titta igenom sen hemma, i lugn & ro. Sen måste man ju välja vilka & hur många jag ska framkalla med, det är inte det lättaste direkt. Men det tar vi då :)

Sötaste J som har nedräkning tills jag kommer hem. Hur sött är inte det? Mitt J :)  ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0