I got this feeling

Torsdag, 14 Januari

Just nu ligger i sängen & slappar, jag är helt slut! Dels för att jag bara sovit ett par timmar inatt & sen är jag trött efter träningen med.

Idag var det dags för station/60. Så himla bra pass, man blir verkligen helt slut! Sen är det ju inte så mycket kondition i det utan mest styrka men jag gillar det ändå. Det var skönt att få röra på sig, känna att man verkligen tog i & sen vara helt slut efteråt. Det var ju ett tag sen men nu sätter vi igång igen! :)

Efter träningen tog jag & Danni en snabb sväng på stan. Mat på Sir Simon blev det, åt en så himla god pasta med kyckling, zucchini & svamp. Sen att jag knappt orkade äta upp hälften är en annan femma. Men de har ju enorma portioner där! Vi hann även med att heja lite snabbt på Lowisa.

Hemma igen, så jag har plockat undan lite inför att pappa ska komma hem. Det kan ju inte se ut hur som helst, haha. Då har jag inte skött mig :)  Ska i alla fall snart åka iväg till J som väntar, ska bara orka byta om först & ta mig upp ur sängen. Haha, usch vad jag är trött! Jag kommer ju att somna direkt sen på hans axel.

Imorgon är det jobb igen, 14-20 & sen har jag hela helgen framför mig! Något jag verkligen inte ser fram emot. Sen så jobbar jag kväll imorgon, lördag & söndag med! Inte alls bra, jag kommer ju inte att ha något liv i helgen. Nåväl, jag får passa på nu istället, nästa vecka & mina lediga helger. Bara att gilla läget liksom :)

Låg & pratade en bra stund med J igår, om verkligen allt möjligt. Så jag berättade lite saker som inte alls många vet om, kände att han borde få veta varför jag inte alltid är på topp. Det känns i alla fall ännu bättre nu, jag gillar såna stunder :)  Sen är det lite kul hur det blev mellan oss med, om man tänker tillbaka på typ första gångerna vi sågs. Jag är glad i alla fall, J gör mig lycklig  ♥

With love,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0