I just want you close

Torsdag, 21 Januari

Jag kan inte sova & ska upp om 5 timmar, grattis Sophia!

Längesen jag skrev nu men det har väl inte hänt så mycket? Har mest jobbat, umgåtts med vänner & J I måndags var jag, Danni, J & hans kompis Davve på Snabba Cash i alla fall. Jag som läst boken tyckte ju självklart att boken är bättre, det var ju ganska mycket som de missat att ta med. Filmen fick i alla fall ett godkänt :)

Egentligen så borde jag verkligen vara trött nu, sov inte så bra inatt. Det kan i & för sig bero på att jag & J råkade somna i hans soffa & stannade där sen, haha. Jag som så bestämt skulle åka hem somnade ju på hans axel igår igen, också bra gjort av mig. Så vaknade av att jag frös, hade lite ont i ryggen & med alla kläderna på. Det var väl sådär skönt. Fast jag måste ju erkänna att vakna bredvid J är lika mysigt varje gång, sömntutan. Söt är han, min lilla gosis.

Idag fixade vi så att vi ska ha fredagsfika på jobbet med, att jag är glad nu eller? Nästa vecka är det min tur, lika bra att ha det gjort! :)  Så antingen after-eight muffins eller amerikansk äppelpaj. Får se vad det blir, beror lite på hur mycket tid jag har på mig.

Nu ska jag i alla fall försöka att bli trött, så att jag inte somnar på jobbet imorgon.. 07-13 blir det imorgon & efter det ska jag träffa J. Kanske dra ut honom på ett promenad i spåret igen? Överraskade ju honom häromdagen, rätt som det var så stod jag där utanför honom, haha :)  Så drog med han ut dit då, mysigt var det. Massa snö!

Det känns så himla bra att båda känner samma om typ allt! Ibland kan jag bli lite rädd, då övertygar han mig så bra & får mig att känna mig trygg igen. Det är något han verkligen kan, få mig att känna mig trygg. Imorgon är det 1 månad, dock känns det som att det vart vi längre. Fast egentligen så hade vi ju varandra ett tag innan det blev "vi" på så sätt har vi kommit fram till. Jag gillar vår historia med! Min fina gosis, vad jag tycker om dig! ♥

With love,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0