I want you to know

Fredag, 29 Januari

Idag hade jag verkligen beslutsångest för vad jag skulle göra ikväll. Dumt det där men nu är det bestämt i alla fall. Eller ja, jag somnade & vaknade för ca 30min sen & är inte alls taggad på utgång så det blir hemmamys med J ikväll istället. Sen så gillar jag ju att vara med honom med.

Fredagsfika för första gången idag på jobbet då & jag tror att dem gillade det? Gjorde ju amerikanska äppelpajen & after-eight muffins. Pajen blev bättre än vad jag hade väntat mig! Jag har ju inte riktigt samma ingredienser som i USA & jag var lite osäker på måtten & så men det blev gott. Så jag funderar på att göra en till nu ikväll & bjuda pappa & J på!

Tog lite komp idag & slutade tidigare, så skönt att kunna göra det & speciellt på en fredag :)  Efter jobbet blev det raka vägen ner till Friskis där jag körde 1h på crosstrainer & sen lite sit-ups. Så nu kan jag äta lite gott i helgen i alla fall, haha ;)  Ska dock träna på söndag med. Jag börjar komma igång nu, eller jag känner suget efter träning!

Nu har jag alldeles för mycket att göra & för lite tid att sitta här, så dags för mig att röra på mig. Tänkte fixa till det sista nere på rummet, dammsuga & allt. Först blir det dock en sväng till ICA, blir nog en paj ikväll ändå.

With love,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0