Love, love, love

Tisdag, 12 Januari

Mitt första dygn hemma har jag spenderat med J, helt perfekt. Jag kunde inte sova så mycket inatt men det var ändå mysigt att ha honom där bredvid. Körde ju pappa till flyget med, skyndade hem & kröp ner igen, himla mys!

Idag så har dagen mest gått åt till att kolla Harry Potter. Dessvärre så märker man av jetlag, jag kunde verkligen inte hålla mig vaken! J såg i alla fall de 3 första, jag såg väl hälften ungefär. Resten av tiden sov jag på hans axel. ♥
Nu på kvällen så åkte vi & hämtade mat på East End, riktigt gott! J tog nudlar med biff & jag ris med biff. Vi två gillar kött, haha. Efter lite mat så fortsatte vi med lite Harry & efter det blev det faktiskt lite Grey's. Jag har fått min fina pojkvän att tycka om Greys, hur bra är inte det? ;)

Nu ligger jag hemma i min säng & kan inte sova. Det känns jättekonstigt att vara själv, de senaste två veckorna har jag ju sovit med Sandra & igår med J. Sen är ju inte klockan så mycket i USA heller, så antar att det är därför jag inte kan sova. Jag måste i alla fall släcka snart, ska ju jobba idag!

Tänkte egentligen bara säga hur lycklig jag är! Jag är så himla glad att jag har träffat J, han är verkligen underbar, han är bäst helt enkelt :)  Han är så himla söt & gör mig så himla lycklig utan att ens göra något speciellt. Jag vet inte om J läser min blogg men om du gör det, så puss på dig! Tack för mysdagen, precis vad jag behövde. Sen hoppas jag att du vet att jag tycker om dig så himla mycket! ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0