When you're with me

Söndag, 31 Januari

Denna helgen har inte riktigt vart min helg, men jag har tyckt om den ändå. Det har vart så mycket runtomkring nu ett bra tag, så jag kände att jag bara ville vara hemma & ta det lugnt. Mysa lite med J också! :)

Gårdagen var inte min dag, det var en såndär dag när man verkligen var trött på allt & bara behövde få ut allt & gråta över allt & ingenting. Pratade en del med Sandra, hon är alltid lika bra! Sjukt hur en person kan förstå en bättre än vad man själv kan? Tack i alla fall Sandra, du är bäst. Även att du är på andra sidan jorden så ställer du alltid upp. Nu längtar jag till maj när du kommer hem! :)
Träffade J senare på kvällen med. Efter någon timma så kunde jag äntligen prata om viktiga & privata saker, det tar tid att verkligen öppna upp sig. Vet ju att det var bra, han måste ju få veta varför jag är som jag är ibland :)  Han är i alla fall världens bästa! Alltid lika bra & snäll & gullig mot mig, oavsett vad. Jag är glad att jag har honom. Han är bra för mig! ♥

Ikväll blir det träning igen, puls/medel. Känns skönt, tränade senast i fredags men det känns som att det var jätte längesen! Så nu kör vi igång igen, jag ska verkligen pusha migsjälv ikväll, ta i ännu mer & svettas ännu mer. Älskar ruset man får efter träningen :)  Addicted.

Det är läskigt att öppna upp sig för någon ny. Speciellt att prata om de där jätteprivata sakerna. Många av de sakerna som jag faktiskt bara pratat med Sandra om. Samtidigt så är det skönt att känna att J ger mig sån trygghet att jag faktiskt vågar. Det tar lite tid, men jag vågar. Det går inte riktigt att förklara den känslan. Jag är i alla fall glad. Glad att jag träffat någon så bra & som faktiskt tycker att jag är bra med :)  Min fina, fina J. ♥

Nu så börjar snart nedräkning tills världens bästa bästis kommer hem! :)  Fatta vad jag saknat att ha henne hemma? Att veta att hon sitter där borta i Trånghalla eller i Bankeryd, att kunna ringa henne när jag vill? Att kunna skicka sms när jag vill? Att inte behöva vänta på att hon ska logga in på msn eller skype för att kunna prata. Det kommer bli riktigt skönt :)  Sen självklart att göra allt annat, träna, gå på stan, gå ut & aa. Våra ideér att åka in & köpa godis bara sådär, haha. Vad som helt enkelt. Jag saknar dig bästis, men snart ses vi!

Det börjar bli dags att laga lite med nu med, kyckling & wokgrönsaker blir det idag :)

With love,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0