Everything is new

Fredag, 23 Juli

Detta får bli ett snabbt inlägg, har nämligen inte alls tid att sitta här. Men en snabb uppdatering ska man väl hinna med.

Veckan har gått hur fort som helst, ändå så har man inte gjort så mycket? Eller nja, har väl mest vart ute i farfars hus & fixat där. Det är helt sjukt vad mycket det är att göra & rensa!
Umgåtts med mitt hjärta med, såklart. Men det behöver man nästan inte skriva, haha.

Idag åkte jag, Sandra & Malin till Borås för Nelly Outlet, andra gången för mig. Denna gången köpte jag dock inget, så det kändes faktiskt lite ovärt. Fick bli en tröja från Gina sen istället! Trevligt att komma iväg lite i alla fall, även om det inte är så långt. På vägen hem fick vi lite problem med bilen, haha. Sandra var livrädd! Visade sig att någon vart på & fingrat på bultarna på framhjulet, så det skakade, vibrerade & lät himla mycket där ett tag. Tur att Malin är så duktig ;)  Fixat, snabbade på hem & direkt till frissan! Så nu är man blond igen & håret litelite kortare.

Vart & kollat på kamera med far, hur fasen ska man kunna bestämma sig? Det har vart himla svårt men nu känns det som att det börjar luta åt en speciell. Inte alls den jag tänkt mig från början!
Nu ska jag snabbt göra mig iordning, det blir lite mat på Jensens & sen bio. Ska gå med två av mina favoritkillar, bror & mitt J. Den sista mannen är ute & gör stan, haha ;)  Bästa pappa, vad ska jag göra utan honom sen? Vi som brukar hjälpa varandra, båda i lätta & lite svårare val. Så himla glad att just gamla goa pappi är min!

Imorgon blir det kalas för mammas släkt på dagen & kvällen ska jag firas av vänner & J. Så en fullspäckad dag! Söndag är det lite kalas för pappas sida. Fullt upp hela helgen med andra ord. Men det gillar vi! På måndag är det jag som sover halva dagen.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0