I belong to you



Torsdag, 1 Juli

Nu var det ett tag sen jag skrev igen men det har helt enkelt vart en massa andra saker att göra! Först & främst så spenderades det ju ett par dagar på Öland, så himla underbart.
Öland var hur bra som helst, jag vill bara tillbaka på en gång. 'nu kör vi tjejer, nu bara kör vi' Bara Sandra & J som kommer att fatta det där. Det var kul i alla fall, skrattat riktigt mycket. Hur lyckas man ta sönder en glastillbringare genom att bara hälla vatten i den? Haha!
Öland avslutades med 2 dagars extra mys med min älskling. Precis vad vi behövde! Efter en helg med så mycket annat så behöver man varva ner, ta det lugnt & bara vara. Sen var jag helt slut med, söndagen var inte nådig!
Har jobbat nu i 2 dagar & nu är det dags för långledighet, 3 dagar. Kan ni förstå att jag gillar denna veckan eller? :) Känns riktigt bra! Jag har även kollat, nu är det bara 9 arbetsdagar kvar innan semester! Hur kan man inte gilla det?
Ska strax sätta mig i bilen & åka till mitt J. Maggie som förresten är lagad nu, så fin så! I alla fall, ska ha lite myskväll med J ikväll & även imorgon.
Imorgon på dagen blir det stranden med Sandra, Danni & Malin. Så jag hoppas på bara en massa sol, sol & ännu mera sol. Känner att jag vill få mycket mer färg, det man har nu är bara grunden typ? Det ska bli skönt att få ligga i solen igen & träffa damerna.
Imorgon kväll ska jag & hjärtat mysa på Piren. ♥
With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0