Never let me go

Måndag, 26 Juli

Min andra semestervecka, snart så sitter jag där på hemmet igen känns det som. Dags att börja hitta på småutflykter, jag börjar med den första imorgon!

Idag vaknade jag bredvid J, efter att ha knuffat lite på honom. Inte mitt fel att du ligger över hela sängen älskling? :)  Haha! Under dagen har jag vart hemma, fixat en del & även pratat en del med pappa. Tur att vi är så lika, tänker precis likadant. Senare åkte jag till mitt J som flög på mig såfort jag kom innanför dörren. Söta, han hade saknat mig, haha. Grillat massa god mat & sen blev det nya Beck filmen.
Fick säga ett hejdå till love idag med, fjant som jag är så började jag nästan gråta. Men bara nästan! Han åker till England imorgon igen med sin bror, denna gången är det hans tur att köpa en bil. Jag kommer att oroa mig för honom ända tills han är hemma här igen.

Imorgon som sagt, det blir Kosta med bror & pappa. Ska kolla på lite saker till flyttahemifrångrejerna. Känns ändå som att man kan hitta en hel del där. Sen hoppas jag ju såklart på lite kläder också, :)  Sist fanns det ju inte överdrivet mycket!

Vi får se om det blir Öland denna veckan eller om det blir nästa vecka, beror lite på vädret. Som det ser ut nu så ska det ju inte vara något vidare & då är det inte jättekul. Man vill ju kunna sola & bada. Om detta pissvädret fortsätter så blir det nog en restresa med familjen & självklart mitt J om någon vecka. Hur skönt hade inte det vart? Jag känner att jag behöver sol!

Nu ska jag sova & drömma om min prins.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0