Nothing lasts forever

Torsdag, 15 Juli

Sitter i soffan nu, lyssnar på min egna musik, tv:n är på & längre bort i huset spelar pappa musik. Haha, bra va? Känns att det är lite väl mycket ljud just nu!
Nu är det snart semester, bara några jobbtimmar till! Imorgon är det jobb mellan 07-13, ev så blir det 12.30. Så himla skönt, ledig i 4½ vecka. Hur skönt?! Ska försöka att verkligen njuta & ta vara på dagarna. Sen blir det såklart slappdagar också, dem längtar jag efter.
Var förresten inne på en vädersida innan & de menade att så som vädret vart denna veckan kommer det att vara resten av sommaren. Grattis Sophia :)
Idag efter jobbet åkte jag & mitt J till lilla mormor för att äta lite lunch. Så himla god lax hade hon gjort! Åt tills jag inte visste vad jag skulle göra, haha. Proppmätt som alltid hos mormor. Går inte att motstå hennes mat helt enkelt. Efter en stund kom även mamma, moster & lilla Felicia dit. Sötasötasöta lilla guddotter. Vad jag älskar dig! Min moster är världens bästa!
Nu på kvällen gick jag & J en promenad här hemma, pratade om precis allt möjligt. Riktigt skönt faktiskt, så himla kvavt & varmt bara. Men skönt att få röra lite på sig, blev sugen på att springa spåret men klockan blev lite väl mycket. Om det är samma temperatur i helgen så blir det en runda då! :)
Dags för lite kvällsmat.
With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0