Somewere I've never been

Söndag, 4 Juli

Det är riktigt konstigt, jag längtar till jobbet imorgon? Kan vara lite för att jag är orolig för min plutt, hoppas att han mår bättre nu. Sen kan det vara att jag trivs på mitt jobb, jag har världens bästa kollegor! Så himla goa allihopa.

Mina lediga dagar har gått fort & det har vart perfekt väder, tack så mycket. Så inte alls konstigt att jag inte suttit här & skrivit, eller hur? I fredags låg vi nere vid Sjöbo halva dagen i alla fall, så himla skönt! Året första bad med, herregud vad kallt. Det var snabbt kan jag lova, haha. Dock skönt såfort man kom upp :)
På kvällen åt jag & min kärlek på piren, jag pasta & han oxfilé på planka. Så himla gott & mysigt, sånt man behöver ibland. Sen att vi tävlar lite ibland om vem som är snabbast är bara kul, haha. Jag var sjukt snabb på macken hem från Öland! Bara min älskling som vet jag vad jag menar. Avslutade kvällen hemma hos mig, kramar & pussar.

Resten av helgen har spenderats ute i solen & det fina vädret. Mitt J har ju vart uppe i Mantorp hela helgen & kört bil. Så jag har sysselsatt mig med annat, mycket bra saker! Så himla skönt att få ta det lugnt ibland, njuta av vädret & bara gå osminkad. Är jag lat? Kanske. Eller så gillar jag bara de få slappa dagar man får.

Love kom hit såfort han kommit hem från Mantorp, han var helt slut min plutt! Vi hann med ett dopp i Axamo i alla fall, prat, pussar & såklart lite kramar. Så himla skönt att ha hans armar om mig igen & höra att han saknat mig & att det är skönt att vara hemma hos mig. Jag älskar att ha min karl hemma! Min fina, bara min. Det är ju det bästa, min alldeles egna, bästa, Joakim.

Nu är det snart dags att sova. Imorgon blir det jobb följt av en hel del saker. Det blir stress, stress, stress. Som tur är så kunde jag byta bort någon timma imorgon, det underlättar verkligen! :)  Tacktacktack.

Så himla varmt här uppe, dags för mig att gå ner till mig & bädden. Vet precis vilken bok jag ska börja läsa igen!

With love,

jag ♥ dig, älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0