This is the time

Fredag, 09 Juli

Jobbet pajjar verkligen mitt huvud lite smått. Jag vet inte vilken vecka det är, jag vet knappt vilken dag det är & jag vet absolut inte vilket datum det är! Fick gå & tjuvkika flera gånger idag för att kunna skriva upp rätt datum. Hur sjukt är inte det? För någon dag sen höll jag på att skriva 2009 istället för 2010 också. Hallå? Någon behöver semester, haha.
De två senaste dagarna har vart ledig & så himla behövliga! Nu laddar jag inför sista jobbhelgen på 7 (!!!) veckor. Bara 6 dagar kvar till semester, detta fixar jag. Påminn mig gärna om det imorgon när jag förbannar vädret & jobbet som kommer att vara kokhett. Snart så, snart så.
I onsdags så åkte jag i alla fall till Sandra & så låg vi & solade & badade & pratade i ett par timmar. Sånt man behöver ibland & gud så skönt! Dels skönt att ligga hemma hos någon, faktiskt & sen skönt att bara vara vi två med. Det är ju inte alltför ofta. Så en massa prat, det gillar vi.
Åkte vidare till mamma där det blev lite mat & sen jordgubbar. Mums!
Igår, torsdag, så åkte jag, bror & mitt J till först Lager 157 & sen Nelly Outletten i Borås. Pojkarna var väl lagom nöjda när jag gick omkring inne på Nelly, det fanns knappt några killkläder nämligen. Jag hittade däremot två klännigar & ett par skor. Från Lager blev det bara ett enkelt linne, såna som är dödstråkiga att köpa men nödvändiga. När vi ändå var i Borås förresten så ville jag till Lagerhaus, lättare sagt än gjort! Efter att ha kört omkring en stund så hittade vi i alla fall & det blev lite småplock därifrån också.
Älskar att hjärtat tyckte att Lagerhaus är precis lika kul som jag, att gå & kolla på alla småsaker. ♥
Idag vaknade jag upp bredvid min kärlek, precis som alla andra dagar & försökte skaka liv i honom. Efter andra försöket kom han upp! Det blev inte jättelång stund idag men vi hann med att äta frukost i lugn & ro & sen se en film med. Låg i hans knä hela filmen medans han höll om mig & ibland strök mig på kinden eller i håret. Älskadeälskadeälskade människa!
Imorgon blir det Lindis 07-21. Sådär kul va? Jaja, är ju ledig ett par timmar mitt på dagen så det funkar. Då hoppas jag på solsken så att man kan passa på att njuta lite. Om inte så blir det kanske en löptur. Beror helt på vädret men hade vart grymt skönt! Man får inte bli såhär lat som jag är.
Var förbi & pussade lite på världens bästa man innan med. Min pussgurka, haha ;)  Tur att båda två är lite mongo & allmänt konstiga, annars hade vi nog inte vart så bra som vi är. Bäst! Älskar dig, fina fina fina Joakim Fritz.
Nu blir det film & lite fredagsmys med min bror.
With love,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0