'Cause I adore you

Onsdag, 09 Juni

Ibland så går luften bara ur en. Veckan har vart helskum, det började i helgen när jag stressade alldeles för mycket på jobbet. När jag väl var hemma sen på söndagen & kopplade av så kom huvudvärken som jag känt lurat runt hörnet hela helgen. Sen höll det i sig lite smått tills igår.

Ibland blir allt bara för mycket? Jag är så glad att jag har folk i min närhet som lyssnar på mig, hjälper mig & fångar upp mig. Så glad att jag har Joakim med som på något sätt vet precis när han ska krama om mig sådär extra.
Nu har det börjat ordna upp sig i alla fall! Det börjar lätta :)

Idag vaknade jag upp med love, fick lite kramar innan vi gick upp. Igår kväll förresten, han skulle ju ordna med vad vi skulle göra på kvällen. Han hade tänkt Piren premiär eller Utsikten med jordgubbar men det regnade ju så det var inte det bästa. Andra planer alltså, vi satte oss i bilen & åkte, jag hade ingen aning om vart vi skulle åka. Vi hamnade lite utanför Nässjö, tror jag? Haha! I alla fall jättefint, Joakim hade vart där innan med sin släkt typ. Himla mysigt, lågt precis vid en sjö så vi satt där med utsikt över det. Båda åt lamm, så gott! Söt är han, hade en jättebra kväll, satt & pratade om allt möjligt & bara var vi två. ♥

Imorgon är det jobb igen. 08-14 men jag kommer nog att komma in tidigare. Måste hinna med en hel del imorgon nämligen :)  Efter jobbet ska jag försöka att få lite motion & sen är det bara hem & baka morotskaka till fredagsfikat. Får se hur det blir? Det var så himla längesen jag gjorde det nämligen. Får hålla tummarna! Joakim ska komma förbi en sväng med, pussa på mig & smaka på min kaka såklart, haha ;)

Nu ska jag ner & lägga mig i sängen, läsa en tidning & sen försöka sova.

Blir så otroligt trött på vissa!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0