I think about you day and night

Lördag, 5 Juni

Måste bara skriva av mig, är sådär glad & sprallig & bara allmänt lycklig!

Bästabästabästa J var här nyss, bara i ett par minuter & pussade lite på mig. Stackaren har jobbat sen 07 imorse så han mådde inte så bra men ändå så åkte han den biten ut hit. För bara några minuter.
Vad ska jag säga? He make's me speechless.

Det är verkligen ett lyckorus bara han kan ge mig. Ett lyckorus som jag får bara av att se honom, höra hans röst eller känna att han rör vid mig. Jag satt & väntade på att han skulle komma, tiden gick saktare än saktast & när han tillslut kom så kom även fjärilarna i magen. Sprang ut direkt & flög på honom. Min älskade!

Jag träffade J när jag minst av allt ville & trodde att jag skulle träffa någon & verkligen falla. Båda var intresserade men ingen av oss trodde att det skulle bli något. När vi blev tillsammans hade jag redan vart hans ett bra tag.
När jag träffade J så kände jag att det var något annorlunda & det kändes mer & mer ju mer jag lärde känna honom. Allt jag känner för honom är så mycket djupare än vad jag känt innan. Han får mig att vilja vara världens bästa!
Jag hoppas verkligen att alla får träffa någon som är som mitt J. Världens bästa, min favorit, mitt allt.

Han fick mig att gå från att inte vilja ha pojkvän till att se hela mitt liv med honom.
J har verkligen förändrat mitt liv & jag är så otroligt glad att jag träffade honom. Det allra bästa jag har, min livskamrat & min andra halva. Han har hela mitt hjärta & all min kärlek.

Jag älskar dig idag, imorgon & föralltid Joakim.
Me and you, just us two.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0