If I only knew back then

Söndag, 20 Juni

Denna helgen har bara flugit iväg & vad har jag gjort? Inte så överdrivet mycket men däremot bra saker. Helgen började ju faktiskt redan i fredags!

Direkt efter jobbet åkte jag & väckte J som låg & sov. Helt slut var han stackaren! Efter många om & men fick jag i alla fall liv i karln, haha ;)  Vi fixade lite god mat på kvällen & sen bara hade mys framför en film. Så himla skönt att ha hemma mitt J igen!

I lördags cyklade pappa Vätternrundan, klart att man ska heja lite då! Åkte bort till en mack i Bankeryd för att ge pappa lite banan & macka, kämpen. Även att vi inte var så många där vid macken så var det ändå sån stämning, när cyklisterna rullade förbi en efter en. Pappa var bäst!
Efter lite mat så hämtade jag upp Sandra. Åkte & köpte lite gott & sen parkerade vi i min soffa för att se Viktoria & Daniel's bröllop. Åh, vad fint det var! Lite tårögd blev jag allt, men vem blev inte det?
På kvällen tog jag det mest lugnt & sen träffade jag J :)

Idag har jag hunnit med en runda på a6, åkt runt i halva stan känns det som & städat lite här hemma. Vet inte riktigt hur jag lyckas med allt? Måste samla ihop alla flytta-hemifrån saker, så att jag har dem klara när vi får en lägenhet.

Denna veckan blir en kortvecka, jobbar bara 3 dagar! Så himla skönt. På fredag bär det av till Öland, vad jag längtar. Känner på mig att det inte kan bli annat än bra ;)  Ska smida en massa planer i veckan, haha. Tur att jag har min Sandra till hjälp.
Nu ska jag fortsätta kolla på SATC & vänta på min man.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0