Just to help you back again

Onsdag, 16 Juni

Idag är min lediga dag & som tur är så skiner solen & det är toppenväder! Imorgon ska det bli lika fint, då börjar jag 14 så hinner med någon timma ute i solen då med.

J ringde & väckte mig innan han gick på flyget till England, han var antingen pigg eller övertrött & jag var bara trött. Var skönt att få prata lite med honom i alla fall. Just nu sitter han nog påväg till killen han ska köpa bilen av. Kan inte låta bli att vara orolig för min älskling, hoppas verkligen att allt går bra!

Frukosten intogs ute på altanen för första gången iår, hur härligt som helst! Sånt förgyller verkligen dagen litegrann. Satt ute i solen någon timma & solade men tillslut så tröttnade både jag & min bror.

Nu ska jag snart göra mig iordning & åka ner till stan en sväng. Har lovat att hjälpa min bror med lite kläder. Sen har jag ju självklart spanat in lite kläder med, haha. Helst av allt vill jag bara hitta perfekta inredningsdetaljer & köpa på mig en massa!

Igår förresten, jag vet inte vad som hände där. Jag fick i alla fall panik, satte mig i bilen & bara körde omkring i någon timma. Efter ett bra tag kom jag hem, satt i bilen i 5 min & bara var. J kom strax efteråt, han hade vart orolig, sötplutten. Igår behövde jag verkligen bara honom, känna hans armar runt mig & hans närhet. Att han håller hårt i mig. Sen kunde jag inte låta bli att smälta lite när han sa alla fina saker till mig. Han är verkligen en sån som alla vill ha som pojkvän, hur kunde jag ha sån tur? Helt sjukt. Älskar dig J. ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0