Me and you, just us two

Onsdag, 23 Juni

Igår var det 6 månder, ett halvår med mitt J. Tiden har gått så otroligt fort? Det senaste halvåret har i alla fall vart det bästa i hela mitt liv, han tillför något som ingen annan kan. Minns fortfarande den första gången han skulle hämta upp mig, gud så nervös jag var! Sen blev jag ännu mer nervös när jag såg hur söt han var & hur bra allt kändes. Allt var så lätt mellan oss, så naturligt på något sätt. Jag är så glad att allt blev som det blev, J vet vad jag menar ;)  Älskar att höra honom berätta om det! Min & J's historia...

I alla fall, finafinafina Joakim. Det känns sjukt & sjukt bra att ha hittat den man vill dela sitt liv med. Jag ser verkligen min framtid med den här mannen, något annat finns inte. När man har hittat sin rätta så har man en koppling mellan varandra & det går verkligen inte att förklara. Det bara känns. Det bara är. Min Mr Right.
Han får mig alltid att skratta. Även när jag är sur & ska sura så vet han precis vad han ska göra & säga för att få mig att skratta igen. Han vet precis hur han ska retas med mig när vi står & lagar mat & han vet precis hur han ska fånga upp mig när jag har en dålig dag. Han förstår mig så bra, speciellt när jag har mina dåliga dagar. Jag behöver liksom inte säga något, han är bara där med sin famn & sina fina ord.

Det har gått ett halvår & jag är fortfarande lika nykär som den vinterkvällen när det blev vi. Jag blir fortfarande nervös när jag ska träffa honom & vill se fin ut, min mage pirrar fortfarande & hela jag blir nervös såfort han rör vid mig. De där extraslagen som hjärtat slår, som bara han kan få det att göra.
Jag saknar J såfort jag inte är med honom, han gör liksom allt lite bättre. Det är också en såndär sak som inte går att förklara, det bara är!

Jag hoppas verkligen att alla som inte har kommer att hitta en som mitt J. Han är det allra bästa jag vet.

Han har en förmåga att alltid, oavsett vad, alltid se så himla bra ut. Spelar ingen roll om han precis vaknat, ligger & sover, har mekat i garaget eller är helt iordningfixad. I mina ögon är du alltid lika fina hjärtat. Alltid lika söt & go, älskar hans söta små skrattgropar. Finaste!

Joakim, jag älskar dig. Jag vill dela allt med dig & vill uppleva allt med dig. Du är så fin, både på insidan & utsidan. Du får mig att bli så lycklig, du får mig att vilja skrika ut till alla att jag är så glad att jag har dig! Du har hela mitt hjärta, idag, imorgon & föralltid. ♥


Nemo nisi mors ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0