There must be something

Måndag, 21 Juni

Jag är helt slut! Vet inte varför jag är såhär trött idag, har ändå sovit mina timmar & lite till. Måste vara all stress på jobbet? Jobbade med en ny vikarie & det är ju inte så lätt att veta allt som ska göras då. Så jag fick springa lite extra idag. Det gick ju bra i alla fall :)

Vaknade upp bredvid mitt J idag, så mysigt! Åt frukost ute i det fina vädret & sen satte vi oss i två stolar på gräsmattan. Så satt där, njöt av vädret, pratade & bara var. Precis som det ska vara! Älskar sommar med mitt J!

Imorgon blir det jobb 08-14. Direkt efter det upp till a6 för att gå på systemet & även kika en sista gång på en midsommarklänning. Så hoppas verkligen att jag hittar något.
Tänkte ta mig en löprunda imorgon med, bara det inte är för varmt. Senare på kvällen ska jag hem till hjärtat, han ska laga mat :)  Hur söt är han inte? Han skulle fixa allt, jag skulle bara ta med lite dricka. Så imorgon blir det verkligen mys! 6 månder flyger förbi fort. ♥

Ge mig fredag nu?! Sitter helt spänd & bara väntar på att dagarna ska gå. Jag vill till Öland nu, helst igår! Njuta av att vara långledig (3dagar, haha), njuta av solen & njuta av sällskapet. Sen ska vi såklart äta massa gott & ha sjukt kul ;)  Det får inte glömmas! Kameran ska laddas, det ska packas & sen så åker vi. Kom igeeen, ge mig fredag!!

Nu ska jag krypa ner i sängen, helt själv. J jobbar & sen skulle han fixa lite med hans bil. Så inatt får jag sova själv.. Feg är jag! Nåväl, imorgon får jag ju sällskap igen.

Grattis till min bror som tog körkort idag, inte en dag försent! ;)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0